31 Ocak 2011 Pazartesi

Golden Rose'dan Hediyem Var:)

Golden Rose yeni ruj serisi GOLDEN ROSE ULTRA RICH COLOR serisini blog yazarlarıyla paylaşmak üzere hediye olarak yolladı.
Üç farklı özellikle ruj bulunuyor.Hepsini de sürdüm ,denedim.
METALİK-Sedefli:İddalı bir ruj,metalik kelimesinin hakkını veriyor.Özellikle yaz için yanık tenle çok uygun olur bence.

CREAMY-Mat:Oldukça yoğun bir ruj,kremsi bir yapısı var ve çok kalıcı.Dudakta pütür pütür olmuyor
SHIMMERING-Işıltılı:İşte buna bayıldım.Hem gece hem de gündüz rahatlıkla kullanılabilir.Çok sayıda parlatıcı ,ışıltılı ruj kullandım ama bu daha farklı.Sanki dudaklarınızda yıldızlar yanıp sönüyor:)
60 renkten oluşan bir seri,kırmızı tonları gerçekten çok güzel görünüyor.

Hediye için teşekkür ediyor ve ruj serinizi tebrik ediyorum

www.goldenrose.com.tr

0 comments :

 
Asa Style Blog Design By BELLA DESIGN