5 Ocak 2014 Pazar

The Return -Geri Dönüş

Moda ile ilgili olup da Chanel'i takip etmemek olmuyor.Hele ki baş tasarımcısı Karl Lagerfeld olunca,marka daha da farklı bir anlam kazanıyor benim için.Daha önce yine bloğumda Karl Lagerfeld'ın Coco Chanel'in bir dönemini anlatan kısa filmi hakkında yazmıştım.Şimdi de bu serinin devamı bir kısa film daha geldi.İsmi The Return,geri dönüş. Chanel 15 yıl aradan sonra Haute Couture moda evini yeniden Fransa'sa açıyor ama Fransız basınından istediği ilgili göremiyor,tam tersi yeni tasarımlarını beğenmiyorlar. Filmde dikkatimi çeken en önemli noktalardan biri de bu oldu.Defilenin ardından,atölyesine gelen Chanel,yardımcısına tasarımlarını arkadaşı dışında kimsenin beğenmediğini söylüyor.Ama ben haklıyım ve doğru yoldayım ,yeniden başlıyorum diyerek ,o anda çalışmaya başlıyor. İlerlemiş yaşına rağmen ,işine ve yaşama olan bağlılığı beni çok etkiledi.
Bir de filmin sonunda amerikalı bir gazeticiye röportaj veriyor.Gazeteci:Biraz moda hakkında konuşalım diyor.Chanel ise :Ben hiçbir zaman moda hakkında konuşmam ,ben stil hakkında konuşurum diyor. Filmde çok güzel kareler ve diyaloglar var.Karl Lagerfeld film çekmesin,bu işte iyi değil diyenler var.Ben de diyorum ki,o dönemlerin ruhunu,atmosferini bize birilerinin göstermesi lazım.Bu da kesinlikle Chanel vizyonunu çok iyi taşıyan Karl Lagerfeld.
Filmin dili ingilizce ama kolaylıkla anlaşışabiliyor.İzlemek isterseniz: http://www.youtube.com/watch?v=sPNIaWc3Slo

0 comments :

 
Asa Style Blog Design By BELLA DESIGN