13 Haziran 2011 Pazartesi

Deniz Berdan Penti Özel Mayo Koleksiyonu

Deniz Berdan'ın Penti için hazırladığı plaj koleksiyonun Suadiye PENTİ mağazasında yapılan tanıtım kokteyline ben de davetliydim ama başka planlarım olduğu için katılamadım.
Tarzını çok beğendiğim Deniz Berdan'ın tasarımlarını da beğendim.
Plajda bu tasarımlardan birini giymek gerçekten harika olur:)

Pentinin web-sitesinden ürünleri alabilirsiniz

www.penti.com

Basın Bülteninden Açıklama:
Deniz Berdan   Penti’ye özel tasarladığı 5 parça mayonun temasını Yönetmen Elias Merhige’in kült filmi Begotten’den ilham alarak oluşturdu. Renklerin ve formların doğadan dokunuşlar ile hayat bulduğu koleksiyonda, mayo tasarımlarında daha önce alışkın olunmayan şifon ve keten kumaşlar kullanıldı.

Plajda şıklığından ödün vermeyen kadınların özellikle tercih edeceği akıcı ve rahat modeller vücudu daha ince ve uzun göstermek için tasarlandı. Detayların öne çıktığı asimetrik kesimli mayolarda sürrealist ve akıcı formlar dikkat çekiyor.

Deniz Berdan’ın tasarladığı mayoların  fotoğraf çekimi ise Yunanistan’ın ünlü Santorini adasında gerçekleşti.

2 comments :

Elifinelizi dedi ki...

ne güzel yeni bir dost daha :)
hayırlara vesile olsun inşallah
haydi rastgele

Elifinelizi dedi ki...

Bu arada şu güzel siyah elbise için bir yarışma düzenliyormuşsunuz . onun adına tıklaöadım kapıyı :)
bir komşum daha oldu
sevgiler :)

 
Asa Style Blog Design By BELLA DESIGN